Vuosi 2005 on ohi, 2006 on alkanut.

31.12.2005

Vuosi 2005 on ohi ja nyt kaikki muistelevat mennyttä vuotta, niin myös Torpedot.

Vuosi 2005 on ollut Tampajalle vilkas. Omia kisoja järjestettiin kahdet(kouluratsastus) ja Laakson kentällä järjestettiin yhteistyössä Lounais-Espoon Ratsastajien kanssa alue- ja kansalliset estekisat. Vaikka kisat olivat seuroille ensimmäiset tällä tasolla onnistuttiin järjestelyistä yli odotusten, olihan lähtöjä kahden päivän aikana n. 420. Omissa seurakisoissakin oli taas runsaasti osallistujia ja välillä tuskailimme järjestelyjen kanssa, mutta palautteiden perusteella kisojen järjestelyt onnistuivat kuitenkin hyvin. Valmennuksiakin oli taas Tampajalla m.m. Raija Jensen ja Marika Rättö esteratsastuksessa sekä Timo Rokkanen ja Tiina Rikkonen kouluratsastuksessa. Seura järjesti myös rataharjoitukset. Osallistujat saivat esteratsastuksessa hypätä itse valitsemansa estekorkeuden, suorituksen jälkeen ratsastaja sai tuoreet kommentit radasta ja samalla systeemillä harjoitukset järjestettiin myös kouluratsastuksessa.

Vuosi 2006 on seuran 16 toimintavuosi ja sama tahti jatkuu edelleen. Toukokuussa TAMPA ja L-ER järjestävät yhteiset estekisat Laakson Ratsastusstadionilla Helsingissä, lauantaina alueluokat ja sunnuntaina kansalliset luokat. Seurakisoja on myös Tampajalla ja valmennuksetkin jatkuvat.

Jotta saadaan lyhyesti koottua vuosi 2005 yhteen niin otimme avuksi valokuvat ja photoshopin. Kuvia vähän yhdistettiin ja lopputuloksena muutama kuva jotka aika hyvin kertovat mitä oli Tampajalaisten vuosi 2005. Täältä löytyy kuvat.