Seurakoulukilpailut ohi....tietoa tulossa estekilpailujen kulusta.

19.4.2008

Seurakilpailut on sitten kilpailtu ja huomoisen esterata rakennettu. Huomenna estekisoissa on sitten yli 100 lähtöä joten liikenne Kylmälässä tulee olemaan vilkasta.

Seurakoulukilpailut saatin kisat hyvässä aurinkoisessa säässä joten emme tarvinneet siirtää verryttelyä maneesiin......muutenhan tätä ei vielä kirjoitettais moneen tuntiin. Kohta alkaa tulosten näpyttely sivuille joten n. klo. 21:45 voi alkaa painella PÄIVITÄ nappia selaimesta ja odotella niitä omia tuloksia. Kaipaamme myös kisapalautetta ja se on helppoa antaa kun vaan täyttelee PALAUTELOMAKKEEN ja klikkaa "lähetä", palaute on meille tärkeää niin tiedämme mitä pitää parantaa. Myös kuvia tuli muutama otettua mutta taitaa mennä muutama päivä ennen kuin ne saadaan galleriaan.

Tuoretta tietoa tulee hetken päästä TÄNNE