Seurakoulukilpailut 8.9.2013

Seurakoulukilpailut sunnuntaina 8.9.2013

Tervetuloa Ratsastusseura Tampajan Torpedot ry:n järjestämiin kouluratsastuksen seurakilpailuihin sunnuntaina 8.9.2013 alkaen klo 10:00 Tampajan kartanolla Kirkkonummen Kylmälässä ( Sjökullantie 314, Kirkkonummi).

OHJELMA:

Luokka I              Prix de Jontten Kyläkauppa, Helppo C:2 2000

Avoin ratsukoille, jotka eivät ole kilpailleet aluekoulukilpailuissa

Luokka II             Prix de Eläinlääkäriasema SoVet, Helppo B K.N.Special 2009

Avoin ratsukoille, jotka eivät ole sijoittuneet aluekoulukilpailuissa

Luokka III            Helppo A:10 2011

Avoin kaikille

ERITYISMÄÄRÄYKSIÄ:

1. Ilmoittautumiset sunnuntaihin 1.9.2013 mennessä ensisijaisesti seuran nettisivujen ilmoittautumislomakkeella. Ratsukko voi osallistua vain yhteen luokkaan. Kilpailuihin otetaan mukaan enintään 40 ratsukkoa.
  2. Mahdolliset peruutukset on tehtävä torstaihin 5.9.2013 mennessä sähköpostitse tampa(at)luukku.com tai tekstiviestinä puh.nroon 045 677 1765.
  3. Kilpailujen lähtölistat ja arvioitu aikataulu on nähtävissä lauantaina 7.9.2013 Tampan kotisivuilla osoitteessa http://www.tampajantorpedot.sporttisaitti.com.
  4. Kunkin luokan lähtömaksu on 20 €, Tampajan Torpedojen jäseniltä 10 €, jos jäsen osallistuu kilpailujen järjestämiseen.
  5. Lähtömaksu  on maksettava kilpailukansliaan viimeistään 30 minuuttia ennen arvioitua lähtöaikaa. Kanslia avataan tuntia ennen kilpailun alkamista.
  6. Kilpailut käydään Tampajan maneesissa (22 x 55 m). Verryttely ulkokentällä.
  7. Kaikille luokissa sijoittuneille jaetaan ruusukkeet ja esinepalkinnot.
  8. Kilpailuasuna siisti ratsastusasu. Turvakypärä on pakollinen.
  9. Kilpailuissa noudatetaan soveltuvin osin SRL:n kilpailusääntöjä.
  10. Kilpailijat osallistuvat omalla vastuullaan.
  11. Kilpailujen järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin ja osallistujamäärien rajoittamiseen.
  12. Kilpailupaikalla toimii hyvin varustettu buffetti.
  13. Tiedustelut: Suvi Ranki p. 045 677 1765 tai tampa(at)luukku.com.

TERVETULOA TAMPAJALLE KISAAMAAN!