Kilpailuluvat

KILPAILULUVAT 2018

Kilpailuluvan myöntäminen edellyttää, että vuoden 2018 jäsenmaksu on maksettu.

Ano kilpailulupaa jäsensihteeriltä Suvi Ranki, p. 045 677 1765 tampa(at)luukku.com

E-kilpailulupa
Hinta 10 €, oikeus kilpailla 1-tason (seurakilpailu) kilpailuissa kaikilla aluilla kaikissa lajeissa. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran kautta SRL:n perhe- tai täysjäsen.

D-kilpailulupa (aluekilpailulupa)
Hinta 30 €, oikeus kilpailla 1- ja 2 -tason kailpailuissa, kaikilla alueilla kaikissa lajeissa. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran kautta SRL:n perhe- tai täysjäsen.

C-kilpailulupa, kertalupa
Hinta 50€/kerta + postiennakkokulut, oikeus kilpailla nimetyssä 3-5 -tason kilpailussa, kaikilla alueilla kaikissa lajeissa. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran kautta SRL:n täysjäsen

B-kilpailulupa
Hinta 60 €, oikeus kilpailla 1- ja 2 -tason kailpailuissa, kaikilla alueilla kaikissa lajeissa. Oikeus kilpailla 3-5 -tason kilpailuissa vikellys-, matka-, lännenratsastus-, vammaisratsastus-, islanninhevosten askellaji- ja valjakkoajokilpailuissa. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran kautta SRL:n täysjäsen.

A-kilpailulupa (kansallinen lupa)
Hinta 150 €, oikeus kilpailla 1-5 -tason kilpailuissa kaikilla alueilla kaikissa lajeissa. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran kautta SRL:n täysjäsen.

KV C-lupa
Hinta 50€/kerta + postiennakkokulut, oikeus kilpailla nimetyssä kansainvälisessä kilpailussa. Tämän lisäksi ratsastajalla tulee olla voimassaoleva A- tai B-kilpailulupa.

KV B-lupa
Hinta 210 €, oikeus kilpailla 1-5 tason kilpailuissa, kaikilla alueilla kaikissa lajeissa. Oikeus kilpailla kansainvälisissä vammaisratsastus-, vikellys-, matka-, lännenratsastus- ja valjakkoajokilpailuissa.

KV A-lupa
Hinta 320 €, oikeus kilpailla kansainvälisissä sekä kotimaan 1-5 tason kilpailuissa kaikissa lajeissa.