Tervetuloa Tampan kotisivuille

Nyt alkaa olla viimeinen mahdollisuus maksaa jäsenmaksut.
Fisu, Annina, Harri ja Arja Nordström ja muut suomalaiset ovat kisamatkalla Belgiassa. Täältä voit lukea tuloksia ja kokemuksia ko. reissusta.
19.-20.4 2008 Tampajalla tapahtuu kun lauantaina......
Jäsenmaksut 2008 (19.2.2008)
Sporttirekisterin pienien ongelmien jälkeen pitäisi nyt kaikki jäsenmaksulaput olla postitettu ja tullut kaikille.
Tampaja voitti!! (4.2.2008)
Vaikka kisakausi ei vielä ole varsinaisesti alkanut niin Tampajalle tuli tosi tiukassa kilpailussa jo voitto! Katso kuvat - ne kertovat enemmän ;-)
Tampajan tallilla on nyt uusi pesukone, jossa voit pesettää loimet ja satulahuovat yms.
Kiitos tuomari Maria Collianderille, kiitos järjestelyihin osallistuneille ja kiitos vielä ratsastajaillekin.
Seuran jäsensihteeri on ollut joulupyhänä ahkera ja tehnyt tiedotteen vuodelle 2008.
Kirjekyyhkynen eksyi matkallaan ja siksi kesti saada naapurista edellisten kisojen kuvia.
...lauantaina 12.1.2008 (iltapäivällä)
RSS ATOM