Seuran esittely

Linkkejä

Tampalaisia
RATAHENKILÖKUNTA VALMIINA

Ratsastusseura Tampajan Torpedot ry on perustettu vuonna 1991 ja sen kotipaikka on Kylmälä, Kirkkonummi. Jäseniä seuralla on tällä hetkellä n. 60, joista suurin osa on hevosenomistajia Tampajan Kartanolla.

Tampajan Kartanolla on ratsastajien käytössä peilitetty maneesi, jonka koko on 22 m x 50 m sekä valaistu ulkokenttä, jonka koko on 50 m x 55 m.

Maneesissa pitää koulutunteja muun muassa Pirjo "Nuppu" Kronlund.  Estetunteja pitää säännöllisesti Marika Rättö. Lisäksi Tampajalla järjestään koulu- ja estekursseja vierailevien valmentajien johdolla.

Seuran toiminta on aktiivista. Järjestämme seuratasolla koulu- ja estekilpailuja pääsääntöisesti omalla tallilla. Järjestämämme kisat ovat suosittuja ja palkinnot hyviä. Seura järjestää myös rataharjoituksia este- ja kouluratsastuksessa, jolloin voi hypätä radan haluamassaan korkeudessa ja koulupuolella vastaavasti ratsastaa itse valitsemansa kouluohjelman joka arvostellaan.

Seuran jäsenet ja tallilaiset ovat osallistuneet seura-, alue- ja kansallisiin koulu-, kenttä- ja estekisoihin.

Seura on pystynyt myös tukemaan jäseniään maksamalla kilpailijoille alue- ja kansallisia lupia.

Seuran jäsenet ja kannatusjäsenet osallistuvat omiin seurakilpailuihin alennettuun hintaan, ja voivat vuokrata seuran klippauskonetta jäsenhinnalla.

Seura omistaa mm. klipperin, Tampajan äänentoistolaitteet ja estekaluston. Seura on myös hankkinut Tampajan maneesiin upean peilityksen.

Liity mukavaan seuraamme!!