KOULURATAHARJOITUKSET

9.9.2005

Tampajalla järjestetään 1.10 klo: 15.30 koulurataharjoitukset, jolloin voit ratsastaa omavalintainen rata tai suorittaa ratsastusmerkkien kouluosuuden.

KOULURATAHARJOITUKSET JA MERKKISUORITUKSET  la 1.10 klo 15.30 alkaen........................

Torpedot järjestävät koulurataharjoitukset lauantaina 1.10.2005 klo 15.30 alkaen.Rataharjoituksissa voit ratsastaa itse valitsemasi kouluradan ja Nuppu arvostelee ja kommentoi suorituksen. Jos haluat, niin voit tässä yhteydessä suorittaa , C-, B- tai A-merkin koulukoe osuuden. Kaide arvostelee merkkisuorittajien osalta este-kokeen seuraavassa esterataharjoituksessa niille jotka haluavat (Mara, Harri ja Kaide päättävät ajankohdan esterataharjoituksille).  Saadaksesi merkin suoritettua, tulee suorittaa sekä este että kouluosuus. Merkkiratojen kopioita löytyy maneesin ilmoitustaululta muovitaskusta. Myös merkkikokeiden ohjeistus on luettavissa maneesin ilmoitustaululta (1kpl, älä vie sitä pois). Kaikkien kouluratojen ohjelmat ja merkkisuoritus ohjeet ovat luettavissa ja tulostettavissa SRL:n sivuilla, ja tästä pääset suoraan liiton sivuille niitä katsomaan.

Kouluohjelmat löytyy tästä

Kirjallinen arviointi tulee merkkisuorituksiin, muille suullinen . Voit ratsastaa yhden radan, mutta jos aikaa jää niin voi ratsastaa kaksi rataa. Ilmoittautumisen yhteydessä merkitse minkä radan ratsastat ja merkitse myös jos haluaisit ratsastaa kaksi rataa. Ilmoittautumisten määrästä riippuen päätämme voidaanko arvostella yksi vai kaksi rataa/ratsukko.

Tampajan Torpedojen jäsenille rataharjoitus on maksuton, muille se maksaa 5 euroa.

Ilmoittautumislista on ylätallin ilmoitustaululla. Ilmoittautumisaika päättyy tiistaina 27.9 ja arvioidut lähtöajat ilmoitetaan netissä ja maneesin ilmoitustauluilla torstaina illalla 29.9. Muista perua ratasi ajoissa jos et pääsekään, niin et sotke muiden aikatauluja ja valmistautumista suoritukseen.  Radat ratsastetaan maneesissa ja verkka on ulkona (säävaraus).

Kaikkien rataa ratsastavien on tultava rakentamaan ja purkamaan rataa, ja toki  myös muut saavat osallistua. Radan rakennus klo 14.00.

Lisää tietoja saat tarvittaessa ainakin Nupulta, Kaisalta tai Tupulta.