ALUEMESTARUUS VIIKONLOPPU JA SEURAKILPAILUJA

14.9.2005

Annina Nordström/Kitty Deborah Raija Jensenin tunnilla.(kuva:Mika)
Senja Carlsson ja Karvajyrä Tampajan seurakoulukisoissa 17.4.2005.(kuva:Sanna.L.)

10-11.9. 2005 oli aluemestaruus viikonloppu. Tampajaltakin oli muutama osallistuja tavoittelemassa mestaruuksia Helsingissä, Laakson kentällä.Tampajalaiset kävivät myös seurakilpailuissa edustaen seuraa ja Tampajaa erinomaisesti.

10.9 Esteratsastuksen Aluemestaruus

TAMPAa kävi Laakson kentällä edustamassa Annina Nordström ponillaan Kitty Deborah. "Verryttelyluokassa" 90cm arv. A.2.0 Anninan sijoitus oli 21:n tuloksella 0/0 ajassa 51.17s, luokan voittoon ratsasti Laura Palmu/J.N. Jaromic (LoR) tuloksella 0/0 ajassa 36.19s. Mestaruusluokassa 105cm arv. AM5 (isot ponit) Annina ei onnistunut ja tuloksena hylkäys,louokan voittoon ratsasti Tomas Kiviranta/Tomahawk (TUUR).

Tampajalla asusteleva Kai Kronlund/Meadow Ant (CR) lähtivät Laaksolle tavoittelemaan senioreiden aluemestaruutta. Estekorkeudessa 120cm arv. AM6 Kaide/Antti  tiputtivat yhden esteen ja tuloksena 4vp ja sijoitus 16:a, mestariksi ratsasti Anu Leväaho/Liesorka TUUR.

ESRA:n aluemestaruuskisojen (este) tulokset KIPAsta

11.9 Kouluratsastuksen Aluemestaruus

TAMPAn Jaana Lunkka suomenhevosellaan Ruutu lähti Laaksolle tavoittelemaan suomenhevosten aluemestaruutta. Jaanan suoritukset ovat olleet nousussa koko kauden ja myös Laaksolla Jaana onnistui hyvin. "Verryttelyluokassa" Helppo B:0 Jaana sijoittui hienosti kolmanneksi tuloksella 58.333%. Luokan voittoon ratsasti Milja Kainulainen/Ramona (ImRa) tuloksella 60.926%. Suomenhevosten mestaruus ratkottiin Helppo A:2 2003 ohjelmalla ja Jaanalta hyvä suoritus tuloksella 59.677%, sijoitus jaettu 7:s. Suomenhevosten aluemestariksi ratsasti Kikka Suomio/Avauksen Attila tuloksella 64.624%.

ESRA:n aluemestaruuskisojen (koulu) tulokset KIPAsta

Seurakisojen tuloksia

TAMPAn Minna Ikonen/Cor Du Matin on innostunut tosissaan kisaamaan estekisoissa ja kävi Espoon Soukassa edustamassa TAMPAa erinomaisesti osallistuen estekorkeuksiin 80cm(arv. 367.1) ja 90cm(arv. AM5) ja ratsastajn omin sanoin, omasta suorituksesta:

Olimme menneet viikko sitten nurin omalla kentällä ja olin ”totaalisessa” kipsissä ensimmäisessä luokassa. 3. esteelle tuli pysähdys, kun hevonen ei oikein tiennyt missä mennään. Pohje sanoi, että mennään eteenpäin ja ohja taas sanoi että ei mennäkään. Loppurata kuitenkin meni jo paremmin. Eli ensimmäisen luokan saldo: perusradalta 4 virhepistettä. Tästä sisuuntuneena päätin ratsastaa hieman rohkeammin toisen luokan, jossa pääsimmekin uusintaan ja siitä tuli luokan voitto. 0 virhepistettä myös uusinnasta. Uusintaan pääsi muistaakseni 5 tai 6 ratsukkoa.

Tampajalla asusteleva suomenhevonen Karvajyrä satulassa Senja Carlsson(HeWi) osallistuivat viikonloppuna Tuomarinkylässä IDÄN-RATSU cupin ensimmäiseen osakilpailuun,luokkana Helppo B:3 2003. Tuloksella 65.000% heltisi luokan voitto ja näin ollen Senja/Cassu ovat jaetulla ykkössijalla IDÄN-RATSU cupissa.

Tuomarinkylän tulokset TÄÄLTÄ

TAMPA ONNITTELEE ESRA:n MESTAREITA JA SIJOITTUNEITA