KISAT KISATTU TAMPAJALLA 2005

6.11.2005

Helppo C voittaja Nina Höglund.(kuva:Mika)
Voittaja Helppo B Nina Höglund.(kuva:Mika)
Radan kertaaminen kannatti,sunnuntain tuplavoittaja Nina Höglund, avustajana isosisko Pia.(kuva:Mika)
Este ratsastaja valmistautuu kouluradalle, Kai Kronlund& Meadow Ant

Vuoden viimeiset kisat Tampajalla kisattiin 6.11. 2005, kyseessä oli seurakoulukilpailut.

Edellisissä kisoissa Tampajalla TAMPAn ratsastajat jäivät ilman rusetteja mutta nyt kotikisat oli seuralle menestys. Kisojen kuningattareksi nousi TAMPAn Nina Höglund hevosella Barkarola joka voitti kaksi luokkaa, ensin Helppo C:n ja sitten Helppo B:n. Helppo C:ssä rusetin saalisti myös TAMPAn Sofie Siivola hevosella Fairy de Garenne ollen sijalla viisi. Helppo B luokassa Tampajalaisten menestys oli murskaava sillä sijat 1-5 menivät Tampajalaisille ratsastajille/hevosille, luokan voitto kuitenkin TAMPAlle,toisena Pirjo Kronlund/Heidelbeere(CR),kolmas Pirjo Kronlund/Flaming Butler(CR) ja neljäs Johanna Hirvonen/Silver Break(CR).
Helppo A luokan voittoon ratsasti Helsingin Ratsastajien Julia Alfthan hevosella Tip Tonic.

Tampajalaisittain shown taisi kuitenkin varastaa esteratsastaja Kai Kronlund joka yllättäen päätti osallistua koulukisoihin. Kaide osallistui Helppo B luokkaan ollen viidestoista,ei hassumpi tulos "kylmiltään". Maanantaina alkaa varmasti huhut liikkua Tampajan tallien käytävillä.....aikooko Kaide vaihtaa lajia?

TÄÄLTÄ KISOJEN TULOKSIA

Kuvia kisoista pyritään saamaan sivuille mahdollisimman pian.