UUDET JÄSENET....JÄSENMUUTOKSET TEHDÄÄN JOULUKUUSSA

19.11.2005

Mikäli haluat liittyä Tampajan Torpedojen jäseneksi, ilmoita tietosi jäsensihteerille (Kaisa Pekkala) joulukuun puoliväliin mennessä. Uusia jäseniä otetaan tietenkin läpi vuoden, mutta jos haluat Hippoksen ja muut edut heti tammikuusta alkaen, niin ilmoita tietosi heti. Tämä helpottaa myös laskutusta liiton ja seuran välillä.

Ilmoita tietosi sivujemme ilmoituslomakkeen kautta. Mikäli olet kuulunut toiseen seuraan aiemmin, ilmoita tietojesi mukana myös sportti ID- numerosi. Se löytyy jäsenkortistasi.

Jäsenmaksut vuodelle 2006: VARSINAINEN JÄSEN  40€ , PERHEJÄSEN  25€ , KANNATUSJÄSEN 11€.

Mikäli haluat luopua jäsenyydestäsi, ilmoita siitäkin joulukuun puoliväliin mennessä jäsensihteerille seuran sähköpostiin tampajantorpedot@hotmail.com (tai tallilla Kaisalle tai Mikalle).

Jatkossa liitto (SRL) laskuttaa jäsenmaksut suoraan jäseniltä, ja mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu eräpäivänä, jäsenyys päättyy. Aiempi käytäntö oli, että seura laskutti itse jäsenmaksut, mutta tämä käytäntö siis muuttuu 1.1.2006 alkaen.

Eli kun saat maksukuitin liitosta Tampajan Torpedojen jäsenmaksun maksamista varten, maksa se viimeistään eräpäivänä. Hippos nro 1 postitetaan vain jäsenmaksunsa ajoissa maksaneille.