LAAKSON KISAT LÄHESTYY

25.2.2006

Viime vuoden tapaan TAMPA ja L-ER järjestävät estekisat Helsingissä, Laakson kentällä. Melkein siitä hetkestä kun viime vuonna esteet saatiin kerättyä kentältä pois, alkoi tämän vuoden kisojen suunnittelu.

Viime vuoden kokemuksen jälkeen on tämän vuoden kisat ollut helpompaa suunnitella ja jo jonkun aikaa ovat seurat suunnitelleet toukokuun kisoja, ja kohta alkaa L-ER:n kanssa yhteiset kisapalaverit. Lauantaina 27.5 2006 hypätään alueluokkia, joissa estekorkeudet ovat 80-110cm. Sunnuntai aloitetaan niinikään alueluokalla jonka estekorkeus on 110cm ja jatketaan kansallisilla luokilla estekorkeuksilla 100-125cm, arvostelumenetelmät ovat vielä avoinna.
Koska kisoja on jo jonkin aikaa suunniteltu ja vastuualueet seurojen kesken jaettu, niin tiedossa on tänäkin vuonna rennon mukavat kisat. Ja onhan meillä taas runsas joukko vapaaehtoisia työskentelemässä kisoissa, osa jo pitkään ennen ja osa vielä kisojen jälkeenkin, jotkut melkein ilman yöunia. Laaksolla on tietenkin tänäkin vuonna erittäin runsas puffetti jossa makuja on jokaiselle, nälkäisenä on siis mahdotonta poistua kotiin.
Sponsoreista on jo osa varistunut, ja neuvotteluja käydään koko ajan. Vielä on sponsoreillekin "vapaita paikkoja". Jos Sinulla on joku tiedossa joka haluaisi tukea meitä kisoissa, niin voit lähettää tietosi sähköpostilla osoitteeseen m.m@kolumbus.fi. Jotkut sponsorit tuovat edustamiaan tuotteet Laaksolle, joten voit varata ison rahapussin mukaan ja vaikkapa ostaa uuden auton, sillä koko Land Rover mallisto tulee olemaan kisojen aikana esillä, ja automyyjätkin paikalla. Kun sitten olet ostanut uuden auton, niin suraavaksi voit vaihtaa vanhan trailerin uudempaa sillä paikalla on myös Piccola Oy. Jos Laakson kisojen jälkeen lähdet ulkomaille kisaamaan saat kalustosi kätevästi matkaan laivalla, siitä huolehtii Containerships Oy.

Kisojen suunnittelun etenemistä voit seurata sivuiltamme. Yllätyksiäkin saattaa olla tiedossa ja niistä kerromme sitten mahdollisesti viime hetkellä......tai sitten ei, joten kannattaa tulla paikan päälle katsomaan mitä me jätimme kertomatta, vai jäikö yhtään mitään kertomatta.