KOULURATAHARJOITUKSIEN STARTTIJÄRJESTYS

9.3.2006

Lauantaina 11.2 järjestettävien koulurataharjoituksien ilmoittautuminen päättyi keskiviikkona. Rataharjoituksiin osallistuu 11 ratsukkoa.

Radan rakennus alkaa lauantaina kello 13:30, toivottavaa on että kaikki osallistujat ovat mukana radan rakentamisessa, ja tietenkin myös harjoitusten jälkeen taas radan purkamisessa. Harjoitukset loppuvat n. kello 17:15. Ratsukon osallistumismaksu on 7€.

Lähtöjärjestys on seuraavanlainen:

15:00 Janet & Asil
Nuppu & Ambra
Tupu & Winski
Kanerva & Galondra
15:50 Ann-Mari & Arttu
Sofie & Fairy
Nuppu & Calle
16:45 Marita & Porttu
Paula & Roosa
Katri & Santeri
Muppu & Möykky

Ensimmäinen ryhmä aloittaa verryttelynsä kello 14:30. Ryhmien välissä on tuomarilla "kahvitauko" jolloin radansa suorittaneet ratsukot saavat palautteensa ja kommentit. Tauon aikana seuraava ryhmä verryttelee. Ajat ovat noin suurinpiirtein aikoja, koska mukana on hevosia jotka näkevät kouluradan aitoja elämänsä ensimmäistä kertaa.