TRAILERIN KÄYTTÖEHDOT UUSITTU

23.3.2006

Seuran hallitus uusi edellisessä kokouksessaan seuran trailerin käyttöehtoja ja vuokraushintaa muutettiin.

Koska seuran traileri on ahkerassa käytössä päätti seuran hallitus muuttaa käyttöehtoja ja sääntöjä. Uusilla säännöillä on tarkoitus saada traileri pysymään kunnossa jotta se olisi aina turvallinen käyttää. Myös vuokraushintaa on muutettu ja se on 1.4. 2006 alkaen 20€/vrk. Myös uudet säännöt astuvat voimaan 1.4 mutta järkeväähän on jos niitä noudatettaisi jo nyt. Vuokraaja allekirjoittaa sopimuksen jossa on lueteltuna käyttöehdot., sopimus on voimassa kerrallaan kalenterivuoden, ja sen allekirjoitettuaan vuokraaja sitoutuu noudattamaan käyttöehtoja. Uusitut käyttöehdot löydät TÄÄLTÄ. , ja sopimuksen allekirjoittamisesta voit sopia Mikan kanssa puh: 040-7075523 tai sähköpostilla m.m@kolumbus.fi. Trailerin yleisiin käyttöohjeisiin voit tutustua TÄÄLLÄ.

TURVALLISTA MATKAA