TAMPAJAN KISOJEN SUOSIO SÄILYY

28.3.2006

Tampajan kisojen suosio näyttää pysyvän ja seuraestekilpailuihin saatiin startteja 87. Kun tätä kirjoitetaan on vielä hetki aikaa ilmoittautua, ja sehän tiedetään että puhelinsoittoja ja sähköposteja tulee vielä ihmisiltä jotka vielä haluaa mukaan ilmoittautumisajan jo loputtua.

Mikä on Tampajan kisojen suosion salaisuus? Sen voit kertoa meille vaikkapa vieraskirjaan. Ilmoittautuneita tuli taas runsaasti, ja seuraestekilpailuissa 1.4 on lähtöjä 87 kpl. Kun tätä kirjoittelen on vielä hetki aikaa ilmoittautua. Kuten aikaisemmin niin vielä senkin jälkeen tulee tekstiviestejä ja sähköposteja mattimyöhäisiltä jotka haluavat mukaan, toisaalta varmaankin tulee myös peruutuksia. Kun laskemme plussat ja miinukset niin lähtöjä tulee varmaankin olemaan 80-90.
Kisoista lyhyesti
Kisojen pysäköintijärjestelyt toimii siten että läheiselle pellolle aurataan pysäköintitilaa hevostrailereille ja tallin pihaan otetaan ainoastaan isot hevosautot.
Kisa käydään maneesissa ja verryttelyt ryhmissä maneesissa. Ryhmät kutsutaan erikseen maneesiin. Ryhmän koot selviää vasta kun luokkiin lähtevät ratsukot varmistuu, mutta arvioitu verryttelyryhmän koko on 6-9 ratsukkoa kerralla.
Jos käy niin ikävästi että suoritus hylätään saa ratsukot kuitenkin ratsastaa radan loppuun.

Lähtölistat tulevat seuran nettisivuille perjantaina viimeistään kello 15:00. Perjantaina tulee sivuillemme myös kilpailijatiedote jossa ajo-ohjeet Tampajalle ja tarkemmat pysäköintiohjeet.