JAANALLE JA RUUDULLE LUOKKAVOITTO

3.4.2006

Jaana Lunkka hevosellaan Ruutu alkavat olla valmiita aloittamaan omalta osaltaan kansallisen kauden ja.......

.......ratsukko kävi viikonloppuna "lämmittelemässä" IRS:n järjestämissä seurakoulukisoissa. Kuten tapana on tänä vuonna ollut kirjoittavat ratsastajat itse kisaraportteja jotka on sitten sivuillamme julkaistu täysin sensuroimattomina ja niin taas tälläkin kertaa. Seuraavassa siis Jaanan kisaraportti suorana Inkoosta:

"Inkoon ratsastusseuran järjestämät harjoituskisat 2.4.2006.
Ruutu osallistui kevään ensimmäisiin kouluharjoituskisoihin Inkoon Staffansbergissä 2.4.2006. Luokkana oli: Helppo B Kenttäkilpailuohjelma poneille 1993. Ruutu oli jo ennen luokkaa oikein vireessä pihalla (pörisi ja pyöri kuin lentoon lähtevä helikopteri) :).
Tulos oli 12 hevosen joukossa: 60,4%  ja ensimmäinen sija. Tuomarina toimi Aila Ekblad. Kilpakumppaneissa oli nuoria hevosia, joista mainittakoon ex Tampajalla asustanut: Tiina Sandqvist hevosella: Maybe Hopeless
- tuloksena hieno toinen sija (n. 56 %) :)!
** Staffansbergissä oli erittäin mukava vierailla."

Tuloksia ei innokkaasta surffailusta huolimatta löytynyt mistään.

Ensi viikonloppuna Jaana&Ruutu matkaavat Keravalle kouluratsastuksen aluekisoihin, mukaansa Jaana saa Pia Höglundin joten kaikki Tampajalaiset Keravalle kannustamaan ratsukot voittoon.

(teksti: Mika & Jaana)