Kirje saapui TAMPAn toimitukseen

8.4.2006

Sofie Siivola & Fairy de Garenne.
Sofien lähettämä kisaraportti.

Tarpeeksi kun patistaa niin alkaa syntyä tulosta. Innokkaan nettisurffailun tuloksena sain selvitettyä TAMPAn jäsenten kisaamisesta alkukaudella.

Kun sitten pyytämällä pyyteli kisaraportteja niin yllättäen "toimitukseemme" saapui kirje jossa raportti useammasta kisasta. Kisoissa ollut ratsukko on Sofie Siivola hevosellaan Fairy de Garenne. Seuraavassa tarkasti kaikki mitä kirjelappusessa luki:

"Kisakausi alkoi hyvissä merkeissä Evitskogin kisoista, jossa starttasimmeFairyn kanssa C:2 ja KN:n. C;ssä harmikseni unohdin radan,mutta siitä huolimatta sijoituimme neljänsiksi. Luokan voitto meni Kalevi Karenkolle.
Ensimmäisessä KN:ssäni jännitystä lisäsi tasokkaiden ratsukoiden täyttämä verkka-alue. Heihin kuului myös Milja Usva hevosellaan Quadroneur, jotka sijoittuivat toiseksi. Tulimme jaetulle neljännelle sijalle naapuritallin Pamela Malmström/Hekate :n kanssa.
2:4 olimme Wiknerillä kisoissa tällä kertaa C:1 ja B:1:ssä. C:n lopuksi totesin että sinivalkoinen ruusuke sopii hyvin kimolle (voitto kotiin  :) ) prosenteilla 67,5%.
Menimme myös ensimmäisen B:n jonka tavoitteena oli saada hyväksytty ja niin saimmekin 55,5%. Näin jälkeenpäin tuntuu että prosentit olisivat olleet paremmat ilman niitä seitsemää maiskutusta jota radalla kertyi(-2 pistettä jokaisesta maiskutuksesta), eipähän tule enään tehtyä :) ."
                                                                              (teksti:Sofie Siivola)

Sen lisäksi että Sofie on innostunut kisaamaan niin on TAMPA saamassa yhden tähtitoimittajan lisää. Sofiesta kuulemme vielä paljon tällä kaudella.