Kisoja siellä....kisoja täällä

Nina Höglund&Livina(TAMPA)
Inka Heikkinen&Red Head(TAMPA)
Heidi Koski&Kipr(POM)

TAMPAlaisten ja Tampajalaisten kisainnostus sen kuin yltyy kun kausi etenee. Viikonloppuna oli harjoitusestekisat Veikkolan ratsastuskoululla......

.......seurakoulukilpailut Vihdissä ja seuraestekisat Ehon tallilla. Kisaraporttejakin ollaan saatu Veikkolan ratsastuskoulun kisoista sekä Vihdistä. Ehon Tallin kisoista odottelemme raporttia vielä mutta sieltäkin sen verran on tietoa tullut että TAMPAn Anni Varis toi kotiin ruusukkeet molemmilla hevosillaan, Absalon ja Baron Benz.
Mutta asiaa eli suraavassa toimittajamme raportti suoraan Veikkolan Ratsastuskoulun kisoista.

"9.4. harjoitusestekisat Veikkolan ratsastuskoululla(Krissen tallilla)
Lähdimme matkaan kävellen. Mukana olivat Inka & Redi, Ninni & Melli ja Heidi & Kirppa. Linda ja Marita olivat tehneet suorituksensa jo aijemmin aamu-päivällä, hyvällä menestyksellä(molemmilla puhdas rata! :)). Matka sujui kyllä mainiosti, mutta tahti olisi ilmeisesti voinut olla reippaampi...sillä myöhästyimme 80cm luokasta :D. Niinpä aloitimme 90cm:llä ja jatkoimme sitten 80cm:n sijaan 100cm:llä. 90cm. Ninnin ja Mellin rata oli puhdas, mutta kurvit kyllä venyivät soikioiksi ;D. Inkan ja Redin tiet erosivat kolmannen esteen jälkeen. Inka jatkoi vasemmalle ja Redi oikealle, onneksi ei kuitenkaan käynyt kuinkaan. Heidi ja Kirppa kaasuttelivat puhtaalla radalla toiselle sijalle! jee! :D 100cm luokassa Heidi ja Kirppa jatkoivat samaa tahtia, vauhdikkaasti toiselle sijalle! Tämä rata sujui Inkalta ja Rediltä paremmin. Valitettavasti kuitenkin kakkosesteen puomi vierähti alas(varmaan joku tuulenpuuskahdus:)). Ninnin ja Mellin rata oli puhdas, kurvitkin ehkä hitusen vähemmän soikioita:D, ei kuitenkaan tarpeeksi nopea. Kotimatkakin sujui mutkatta, säästyttiin sateeltakin...:) hyvillä mielin seuraaviin kisoihin."
       (teksti:Nina Höglund)
KUVIA VEIKKOLAN RATSASTUSKOULUN KISOISTA

Ja sitten siirrymme suoraan Vihtiin:

"Moi!
Ruutu 9.4 seurakoulukisoissa Vihti Dressage Centerissä.
Tulos luokassa Helppo A:0 55,1%.
Luokan voittaja eivätkä tulokset olleet vielä tiedossa tässä vaiheessa,
mutta varmasti löytyvät lähipäivinä http://www.dressagecenter.fi/
sivuilta.
Ambra ja Nuppu osallistuivat myös luokkaan Helppo B:0
ja Janet Johansson luokkaan C:1 Asililla. Tuloksista ei vielä tietoa.
T: Jaana"
(teksti:Jaana Lunkka)