Seurakoulukilpailut Nummi-pusulassa

24.4.2006

Janet Johansson hevosellaan Asil osallistuivat viikonloppuna seurakoulukilpailuihin Nummi-Pusulassa.

Janet osallistui kauden toiseen koulukisaansa ja nyt irtosi sininen rusetti. Totuttuun tapaan ratsastajan kisaraportti paikan päältä.

"Moi!
Sunnuntaina 23.4.  pidettiin Nummi-Pusulassa (Rähin maatilalla) seurakoulukilpailut. Niihin me Asilin kanssa sitten lähdettiin Tutustumisluokan kouluhjelmaa (helppo C) suorittamaan, ruusuketta metsästäen. Radan jälkeen olin heti lähdössä kotiin, en aikonut jäädä katsomaan, tuliko sijoitusta; olo oli pettynyt kun unohdin radankin kerran. Onnekseni huomasimme että luokan taso oli melko matala ja kun kaikki luokassa olivat suoritukensa tehneet meidät kuulutettiin palkintojenjakoon ; sininen ruusuke kotiin! ;) (Eli toiseksi tultiin!)
Tuntui tosi hyvältä - nämähän olivat vasta toiset kisat Asililla!! :)  Edellisissä kilpailuissa, Vihti DC:ssä, pisteet olivat paremmat (62,2 %), vaikkei sijoitusta tullutkaan (ekat ei-sijoittuneet..).
Seuraavaksi sitten Evariin kisailemaan! ;)

T: Janet ja Asil"
  (teksti:Janet Johansson)