Tuloksia kaikkialta ja jokaiselta tasolta.

7.8.2006

Paulan lopputervehdys Porvoossa.
Nuppu ja port Vendres radalla Porvoossa.
Kaisa Porvoon palkintojenjaossa.
TAMPAlaisten kannustusjoukkueelta lähti kisojen kovimmat suosionosoitukset Kaisan radan jälkeen.

Keskiviikkokisat Gumbölessä, alue ja kansalliset koulukisat Porvoossa, seuraluokat Helsingi aluekoulukisoissa.....Torpedojen ratsukot ovat viime aikoina ahkeroineet ja saaneet hyviä sijoituksia ja tuloksia.

Gumbölen keskiviikkokisat
TAMPAn Minna Ikonen hevosellaan Cor du Matin osallistui 2.8 kahteen luokkaan, 90cm(A.2.0) ja 100cm(367.1). 90cm luokassa Minna oli neljäs tuloksella 0/46,0, luokan voittoon ratsasti Kati Rusanen/ Balika de List(LoR) 0/ 43,9. 100cm luokassa Minna jäi täpärästi rusettien ulkopuolelle tuloksella 0/0-29.42. Luokan voittoon ratsasti Noora Lindqvist/McLaren(KF) 0/0-22.00.
TÄSTÄ GUMBÖLEN TULOKSET

Aluekoulukisat Porvoossa 5.8.2006
Porvoossa nähtiin He A luokassa kolme TAMPAn ratsukkoa, Paula Korhola/Rosamie, Pirjo Kronlund/Port Vendres ja Kaisa Pekkala/Gatsby. TAMPAlaisista ensimmäisenä radalla nähtiin Paula. Äkillisesti iskenyt dementia ja muutamat virheet näkyi lopputuloksissa(55,962% / 19), silti ratsastaja oli suoritukseensa tyytyväinen. Seuraava TAMPAlainen radalle oli Nuppu ja tasaisen suorituksen jälkeen sai tuloksen 57,885% / 14. Viimeinen TAMPAlainen radalla oli Kaisa ja taas nähtiin tasainen suoritus joka tuotti tuloksen 64,039%  ja  lopputuloksissa Kaisa oli kolmas....vain yksi piste toisesta sijasta. Luokan voittoon ratsasti Päivi Koskinen/Reyezuelo(LAHARA) tuloksella 65,192%
PORVOON ALUEKOULUKISOJEN TULOKSET TÄÄLTÄ

Kansalliset koulukisat Porvoossa 6.8.2006
Sunnuntaina Porvoossa oli sitten kansalliset koululuokat ja TAMPAn Pirjo "Nuppu" Kronlund oli Prix St Georges luokassa mukana kahdella hevosella, Gatsby ja Carter. Nupun suoritukset ovat koko kauden olleet aikalailla tasaisia ja niin myös tällä kertaa. Gatsbylle tulos 63,333% ja kahdeksas ja Carterille tulos 60,333% ja neljästoista. Luokan voittoon ratsasti Marco Björs/Lex(UHU)68,667%.
PORVOON KANSALLISET TULOKSET TÄÄLTÄ

Aluekilpailuissa seuraluokat
Punametsän ratsastajat järjestivät Laaksolla aluekoulukilpailut 6.8 ja kilpailussa oli myös seuraluokat. Ja sielläkin mukana TAMPAlaisia. Janet Johansson/asil ja Inka Heikkinen/Red Head. Tätä kirjoitettaessa ei vielä löydy tuloksia mistään mutta pikkulinnut sen verran visertelivät että molemmille ratsastajille olisi ruusukekaappiin ilmestynyt uusi rusetti.

(teksti ja kuvat: Mika)