Estejoukkue valittu

16.9.2006

Nina Höglund/Livina
Harri Nordström/Lucky Lex
Tea Lankila(vas) ja Anni Varis(oik)
Joukkueenjohtaja Martti Höglund

24.9 ratkotaan Tammisaaressa ESRAn aluejoukkuemestaruus esteratsastuksessa. TAMPAn joukkue matkustaa Tammisaareen mitalinkiilto silmissä.

TAMPAn joukkueessa ratsastaa Harri Nordström/Lucky Lex , Nina Höglund/Livina , Tea Lankila/Fido , Anni Varis/Absalon ja joukkuetta kipparoi seuran puheenjohtaja Martti Höglund.

Harri Nordström/Lucky Lex: Kilpaillut kauden aikana 90-110 luokkia vaihtelevalla menestyksellä. Harri on joukkueen nestori, mutta on esteratsastuskokemusta hänellä on vähiten. Harri saattaa olla joukkueen musta hevonen, koska Harri saattaa radalla tehdä viime hetken päätöksiä ja jos kaikki loksahtaa paikalleen, silloin ikämies nosta seuran kannattajien sykkeen korkealle. Hevosen omistaa perhe Nordström.

Nina Höglund/Livina: Ninni ja Melli ovat työskennelleet yhdessä vuoden verran. Yhteistyö on edennyt vauhdilla 60 luokista 110 luokkiin, tytön vanhempia on tämä vauhti välillä hirvittänyt. Ninni on joukkueen ehdoton ilopilleri ja taistelee radalla aina täysillä lähdöstä maaliin. Tätä kirjoitettaessa selvisi että Ninni on tänään(16.9) täyttänyt 15 vuotta....Torpedoilta siis raikuvat synttärionnittelut.
Livinan omistaa Marianna Keisalo.

Tea Lankila/Fido: Tean ja Fidon yhteistyö joukkuekilpailussa selvisi vasta hetki sitten. Fidon omistaja itse ehdotti että Tea osallistuisi joukkueeseen Röllillä. Tean oma hevonen Pavarotti on koko kauden ollut sivussa sairastumisen takia. Tea ja Pavarotti kilpaili viime kaudella 100-130 luokkia.
Fidon omistaa Annina Nordström.

Anni Varis/Absalon: Anni ja Abbe ovat tällä kaudella edustaneet TAMPAa hyvin aina 120 luokkiin asti mutta Annilla ja Abbella on myös jo kokemusta 130 luokistakin. Anni on antaa radalla kaikkensa.
Absalonin omistaa Anni Varis.

Martti Höglund: Aina positiivinen asenne kaikkeen jolle myös melkein aina kaikki käy. Mara on joukkueen hengenluoja ja piiskaa kaikki ratsastajat antamaan radalla kaikkensa.

Joukkue lyhyesti: TAMPAlla on aluemestaruuskisoissa joukkue joka lähtee nuoruuden innolla hakemaan hakemaan hyvää suoritusta(lue:mitali). Iän tuomaa kokemusta joukkueelle antaa Harri ja Mara kun taas nuoret näyttävät "ikämiehille" mallia millä asenteella se pitää tehdä.

KAIKKI TAMMISAAREEN KANNUSTAMAAN JOUKKUETTAMME HUIPPUSUORITUKSEEN

(teksti&kuvat: Mika)