Kirkkonummelle kultaa ja pronssia, TAMPA hienosti seitsemäs !!!

24.9.2006

ESRAn alueen joukkuemestaruuksista esteratsastuksessa taisteltiin Tammisaaressa 24.9.06....Kirkkonummen seurat vahvasti esillä.

TAMPAn puheenjohtajan raportointi Tammisaaresta:

Kirkkonummelle kultaa ja pronssia, TAMPA hienosti seitsemäs !!!

Hard Rock Hallelujan soidessa lastasimme urheat ratsumme ja kauniit ja rohkeat ratsastajamme sunnuntaiaamuna kohti Tammisaarta. Toiveikkaana päivään ja iloinen torpedo-pilke silmäkulmassa suuntasimme kohti seuran historian ensimmäistä alejoukkuemestaruuskisaa. Ensimmäisenä starttina ja verryttelyluokkana joukkuekisaan 100 cm luokassa Harri ja Ninni tekivät hienot tyylikkäät nollaradat, sijoitukset 60 ratsukon ja nopeiden ponien luokassa mukavat 21 ja 22. Tea ja Rölli hakivat vielä tuntumaa  ja tutustuivat toisiinsa tässä luokassa, olihan tämä ensimmäinen startti yhdessä molemmille. Anni ja Abbe keskittyivät mestaruusluokkaan ja jättivät 100cm väliin. 100cm ratsukkojen suorituksen jälkeen oli selvää, että taso on kova ja pelkkä kisaturistina kurvailu ei riitä kunniakkaaseen kotiin paluun Tampajalle. Uusin eväin ja tsemppi päällä joukkue lähti mestaruusluokkaan. Joukkueen nestori Harri starttasi Tampalaisista ensimmäisenä. Fisun ja Harrin rata päättyi 4s. esteen muurille, jota Fisu ei kahdesta yrittämästä huolimatta suostunut menemään. Seuraavana vuoroon tuli Ninni ja Melli. Melli kävi tapansa mukaan "ylikierroksilla" verryttelyssä ja ennen radalletuloa, mutta radalla suoritus oli hyvä, tuloksena 4vp, joka tuli 5s esteen harmillisena pudotuksena. Tea oli latautunut suoritukseensa "apinan raivolla" ja vei Röllin hienosti esteeltä esteelle ja heittäen muurinkin yli tuloksena 4 vp. Anni ja Abbe hoitivat oman osuutensa klassisen tyylikkäästi ilman ylimääräisiä eleitä tuloksena nollarata. Joukkueen tulokseksi tuli siis 8vp (=vain kaksi pudotusta!) ja sijoitus seitsemäs.

Kiitos kaikille joukkuessa ratsastaneille, hevosten hoitajille ja kannustusjoukoille niin Tammisaaressa kuin Tampajallakin.

T Mara

Aluemestaruustulokset 2006 estekorkeus 100/110cm. Tarkemmat tulokset KIPAssa.

1.  CR
2.  TUUR