UUTTA!! UUTTA!!

29.9.2006

Koska ihmiset kovasti keskustelee keskenään vieraskirjassa niin mitin hetken ja päätin perustaa seuralle oma keskustelufoorumi.

Tarkoitus ei ole etTä seuran foorumista tulisi samanlainen yleinen haukkumispaikka kuten hevostalli.netin foorumi on vaan että seuran foorumissa keskustelu olisi asiallista. Toki oman mielipiteensä asiasta saa tuoda esille mutta toivon mukaan keskustelut ovat silti asiallisia. Asiattomien viestien kirjoittajille annetaan porttikielto foorumiin joka tapahtuu lukitsemalla ip-numero kiellettyjen osoitteiden listalle.  Foorumiin tulee eri aihepiirejä ja foorumi on tällä hetkellä kovasti työn alla ja ehdotuksia otetaan vastaan, ja tätä varten foorumiin tulee oma "osasto". Seuran foorumissa on myös oma chat joten keskustelua/juoruilua voidaan myös tehdä täysin reaaliaikaisesti.

Ensimmäinen äänestyskin on laitettu alulle joten ei muuta kun äänestämään.

Foorumiin pääset TÄSTÄ