Kisaraporttia pukkaa tulemaan.

14.10.2006

TAMPAn janet Johanssonin tahti sen paranee sitä mukaa kun kausi alkaa loppua....raportti Luoman seurakoulukilpailuista.

Jos kerran Kaisa on sanonut, että kisaraportti on jokaisen TAMPAlaisen kisaajan velvollisuus, niin tässä sitä nyt tulee! :
Eli sunnuntaina 8.10 lähdettiin Luomaan (ProEquo). Meidän luokkaan (KN:Special) oli ilmoittautunut 22 ratsukkoa joten asetin tavoitteekseni mahdollisimman hyvän radan ratsastuksen välittämättä sijoituksesta. "Parkkis" osoittautui ekaksi ongelmaksi ; vähintään 30 centin paksuinen mutaliejukenttä, ja auto traikun kera ei edes meinannut mahtua porttiaukosta sisään! Hetken kokeilun jälkeen pääsimme kuitenkin läpi. Sitten tuli eteen ongelma numero 2 : miten vaihtaa kisakamppet sekä hevoselle että itselle (varsinkin nahkasaappaiden tilanne huolestutti..) kellahtamatta kuraan..mutta onnistuipa sekin! :) Ja viimeisempänä muttei suinkaan vähäisempänä ongelmana nousi eteeni jännittyneen hevosen rennoksi ratsastaminen..se nyt ei täysin onnistunutkaan..Katsellessani joitain liitokavioita verkassa itsetunto ei täysin noussut..mutta kun aika radan ratsastukselle tuli, olin päättänyt tehdä vaikutuksen tuomariin ; ja niin näköjään tein! 65% tasan ja sijoitus 2/20 (ilmeisesti jotkut ratsukot olivat jääneet pois..)! :)  Ja tällä kertaa kunniakierrosta laukatessa hepon pää pysyi kuin pysyikin alhalla! :D Täysin tyytyväisenä matkattiin kotiin - kylläkin yltäpäältä kurassa - valmistautumaan jälleen seuraaviin kisohin..

T. Janet ja Asil
             (teksti: Janet Johansson)