VUODEN VIIMEINEN KISARAPORTTI

15.12.2006

Kauden ahkerin kisaraportin kirjoittaja on taas laittanut raporttia tulemaan Tuuliharjan seurakoulukilpailuista.

Seuraavassa siis Janetin kisaraportti.

Tuliharjan tallilla (Hannosilla) oli seurakilpailut 10.12. Tampajasta osallistuivat Marita ja Portu (Helppo B:0), Arja ja Fisu (B:0), Nuppu ja Mustikka (Helppo A), Kaisa ja Möykky (A) sekä Asil ja minä (B:0). Kisajärjestäjät olivat mukavat ½ tuntia myöhässä joten verkka venyyi ja venyyyyi..ja lopulta Asil kyllästyi ja "lössähti" - toisin sanoen se ei tahtonut liikkua mihinkään. Ohjelman ratsastus sujui kuitenkin jotenkuten ja vaikka prossat eivät olleet huikeat (61,7) sijoituttiin silti tokaksi! :) Muilla Tampajalaisilla meni myös hyvin ; Kaisa ja Möykky voittivat A:n (prosentein 63,5) ja Nuppu pääsi samassa luokassa jaetulle toiselle sijalle Mustikalla (62,8%)! Valitettavsti vain Kaisa pääsi "vetämään kunniakierrosta", kun muut hevoset oli jo lastattu traileriin..
Hymyssäsuin lähdettiin sitten taas takasinpäin..valmistautumaan ensi kauden kisavalloituksiin ;)

T.Janet ja Asil

P.S.Toivottavasti mahdollisimman monet osallistuvat myös Tampajan rataharjoituksiin 16.12!

TAMPAJAN TORPEDOT TOIVOTTAVAT KAIKILLE RAUHALLISTA JOULUA JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA