TAMPAJAN TORPEDOT JÄRJESTÄÄ JÄSENILLEEN ALKUSAMMUTUSHARJOITUKSEN.

16.12.2006

kuva: Jan Kuparinen
KS512(kuva: Mika Martelin)

Tampajan Torpedot järjestää yhteistyössä Kylmälän VPK:n kanssa jäsenilleen alkusammutusharjoituksen lauantaina 20.1. 2007 kello 12:00.

Tampajan Torpedojen jäsenillä on mahdollisuus saada alkusammutuskoulutusta tammikuun 20 päivä, kun seura yhteistyössä Kylmälän VPK:n kanssa järjestää alkusammutusharjoituksen. Myös muut asiasta kiinnostuneet ovat tottakai tervetulleita. Koska seura maksaa osan harjoituksen kuluista maksaa harjoitus seuran jäsenelle 5€ ja muille 10€.

Harjoitus alkaa lauantaina 20.1. 2007 kello 12:00 ja osallistujien määrästä riippuen se kestää n. 3-4 tuntia. Harjoitus pidetään Kylmälän VPK:n paloasemalla osoitteessa Sjökullantie 368(Tampajan tallilta 600m Veikkolan suuntaan)
Harjoituksessa harjoitellaan alkusammutuskaluston (sammutuspeite ja jauhesammutin) käyttöä, kerrotaan mitä tehdä kun tulipalo sattuu kohdalle ja miten tehdään oikeaoppisesti hätäilmoitus j.n.e turvallisuuteen liittyviä asioita.
Harjoituksen lopuksi pyritään simuloimaan rasvapaloa(säävarauksella)

Harjoituksen jälkeen sammutusmiehet vastaavat kysymyksiin ja halukkaille esitellään palokunnan käytössä oleva sammutus- ja pelastuskalusto.

Lisätietoja antaa Mika Martelin m.m(at)kolumbus.fi .

Harjoitukseen pukeudutaan sään mukaan, mutta varaudu että vaatteesi likaantuvat koska sammuttaminen on sotkuista touhua, muut suojavarusteet tulevat palokunnan toimesta.

Ilmoittautuminen ylätallin ilmoitustaululla olevaan listaan(ilmestyy viikonlopun aikana) tai sähköpostilla Mikalle m.m(at)kolumbus.fi