SEURATAKKEJA

28.1.2007

Hei Tampalaiset, hallitus on päättänyt ryhtyä seuratakin hankintaan jäsenten pyynnöstä. Takki on pusakka-mallinen PFIFF-merkkinen takki...........

Hei Tampalaiset,

hallitus on päättänyt ryhtyä seuratakin hankintaan jäsenten pyynnöstä.

Takki on pusakka-mallinen PFIFF-merkkinen takki. Takissa on ohut fleece-vuori. Värivaihtoehtona on vain keskiruskea.

Takkeja on eri kokoja nähtävissä ja kokeiltavissa takkahuoneessa.

Pienin koko on SS ja suurin XXL. Kaikkia muita kokoja sovitettavana paitsi M, joka valitettavasti oli liikkeestä tällä hetkellä loppu.

Takin hinta on 30 eur + brodeeraus.

Takkiin on tarkoitus brodeerata seuran logo joko takin selkään isolla tai rintamerkkinä eteen, riippuen brodeerauksen hinnasta (tarjous pyydetty).

Käy kokeilemassa ja laita sitova tilauksesi listaan takkahuoneessamahdollisimman pian.

Lisätiedusteluihin vastaa Arja 050-4033 716

Seuran foorumissa voit äänestämällä tuoda esille oman mielipiteesi millainen brodeeraus takkiin tulisi laittaa
Tänne äänestämään

Äänestysaikaa on vielä 9 päivää.