KOULURATAHARJOTUSTEN JA MARIKAN KUSSIN ILMOITTAUMISET

5.2.2007

Koulurataharjoitusten ilmoittautumislista on maneesin ilmoitustaululla. Mukaan mahtuu 20 ratsukkoa, ja etusija on TAMPA:n jäsenillä. Marikan estekurssin ilmoittautumislista on ylätallin seinällä.

Koulurataharjoitukset pidetään lauantaina 17.3.2007 klo 15.30 alkaen.
Tuomarina on tuttuun tapaan Maria Colliander. Luokat C:1, KN-Special, A:0 ja va B:2.  Mukaan mahtuu noin 20 rataa, ja jos on tilaa niin voi mennä 2 rataa. Ilmoittautumislista tulee myöhemmin maneesin ilmoitustaululle. Sunnuntaina 18.3 on Rusalla harjoituskisat, joten sinne on hyvä suunnata rataharjoitusten jälkeen.

Suorituksestasi saat kirjallisen arvostelun ja lisäksi Mascha antaa suullisen palautteen kuten viime kerrallakin.

Marika Rättö tulee seuraavan kerran valmentamaan la 31.3 - su 1.4. Ilmoittautumislista tulee ylätallin ilmoitustaululle myöhemmin. Jos haluat että Marika hyppää hepallasi, sovi tästä suoraan Marikan kanssa mutta muista merkata tämä ilmoittautumislappuun aikataulujen takia.