TALKOOT 12.4 2007 JA KOULUKISAT 14.4 2007

6.4.2007

Nina Höglun Tampajan koulukisoissa 6.11 2005.
Pau Korhola/Rosamie Tampajan koulukisoissa 6.11 2005
Kun kerran ostat Lillen buffasta tulet uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Näitä taas jaetaan 14.4 2007.

Kisoja edeltävät siivoustalkoot pidetään torstaina 12.4 alkaen kello 17:00.............

..........tarkoituksena saada piha-alue talven jäljiltä siistiksi.

Koulukisojen ilmoittautuminen päättyy tiistaina 10.4 joten pääsiäisen aikana kipin kapin ilmoittautumaan. Kilpailukutsussa tarkempaa tietoa luokista. Ilmoittautuminen käy myös kätevästi seuran sivujen ilmoittautumislomakkeella, seuran sivuilta voit myös katsoa jo ilmoittautuneet kilpailijat.

Jotta kisat onnistuisivat hyvin tarvitaan myös väkeä töihin lauantaiaamusta, joten merkkaa tapahtuma kalenteriisi. Alatallissa löytyy lista joka ainakin hetki sitten oli lähes tyhjä, eli ei kun pääsiäisajelulle merkaamaan nimesi listalle, tai sitten voit ilmoittautua sähköpostitskilpailujen johtajalle arja.nordström(at)kolumbus.fi. Ilmoittauduthan ajoissa niin vältymme viime hetken stressistä ja vatsahaavoista.
Aikaisemmissakin kisoissa on seuralla ollut vaikeuksia saada tarpeeksi  toimitsijoita ja jotta kisoja järjestettäisin jatkossakin olisi hyvä saada uusia ihmisiä mukaan järjestämään näitä kisoja.