14.4 kisojen tuloksia

15.4.2007

Voittaja(kuva: Mika Martelin)
Tuomari ja sihteeri.(kuva: Mika Martelin)
Kesäisessä auringonpaisteessa oli mukavaa seurata verryttelyä.(kuva: Mika Martelin)
Ratsastajillakin oli omt kuvaajat paikan päällä.(kuva: Mika Martelin)

Tampajalla kisat taas kisattu. Ainakin järjestäjien mielestä kaikki sujui hyvin ja ongelmitta.........

..........jos kuitenkin olet eri mieltä, voit rekisteröityä seuran foorumiin ja kommentoida kisajärjestelyjä, siis antaa risuja ja ruusuja.
Keli lauantaina oli mukavan lämmin ja kesäinen, ja sen takia myös verryttelykentällä hiekkapölyä riitti ilmassa, tuuli onneksi vei sen aika nopeasti pois. Aikataulussakin pysyttiin hyvin eikä ollut mitään tuskaisen pitkiä odotteluaikoja.
Pari valokuvaajakin oli paikalla ja kuvia käydään läpi ja käsitellään tällä hetkellä ahkerasti, ja toivottavasti saadaan ne galleriaan pikaisesti.

Ja sitten vaan tuloksiin koska sitä on jo ehditty kysellä muutaman kerran.

TÄSTÄ KILPAILUJEN TULOKSIIN.

teksti ja kuvat: Mika Martelin