Valkoinen ruuske tampajalaiselle...

4.7.2007

Lue täältä lisää.

Sunnuntaina 1.7. pidettiin Etelä-Vantaan Ratsastuskoululla seuratason kouluratsastuskilpailut. Lähtijöitä oli varsin paljon ; Helpossa B:ssä oli 33 os., A:ssa oli 24 os. ja C oli peruttu liiallisen osallistujamäärän vuoksi.
Päivä oli aurinkoinen ja lämmin ja hyvällä fiiliksellä lähdettiin Asilin kanssa sinnepäin, kilpailemaan luokassa Helppo A : Lyhyt Ohjelma. Selkään noustessani oli melko varma olo..kunnes äiti juosten tuli kertomaan, että olimme laskeneet ajan hiukan väärin - ja minulle jäi huikeat 10 minuuttia verkka-aikaa. Lyhyt verkka taisi kuitenkin olla Asilille ihan hyvä juttu, ohjelma suoritettiin ilman suurempia kommelluksia ja kun paperit tulivat en voinut muuta kuin hymyillä - 65 % ja valkoinen ruusuke.
Mutta tälläkin kertaa Asil sai tuomarilta kutsumanimen "poni", josta Hänen Arvon Majesteettinsa Asil tietenkin luokkantui syvällisesti. xD
Pitäisi varmaan seuraavissa kisoissa kirjoittaa Sillin takapuoleen
"Ei tää oo poni, vaan HEVONEN". Tajuaisivatkohan he sitten kuitenkaan..

T. Janet ja Silli