JUNNUJEN ALUEMESTARUUS TAMPALLE

15.9.2007

Nina Höglund hevosella Livina näytti Laaksolla ratsastetuissa ESRAn aluemestaruuskisoissa mistä TAMPAlainen tehty. RAPORTTI JULKAISTU 19.9.2007 !!

Koko kauden aikana ruusukkeita ja voittoja napsinut TAMPAn Nina Höglund jatkoi Aluemestaruuskisoissa voiton tiellä. Ensin 110cm avoimen luokan voitto ja seuraavaksi Junioreiden 110cm Aluemestaruusluokan voitto.

TAMPAJAN TORPEDOILTA RAIKUVAT ONNITTELUT TUOREELLE JUNIOREIDEN ALUEMESTARILLE.

Tulosluettelo tulee KIPAan

(teksti:Mika)

ja itse kilpailijan raportti: Oltiinpa taas keikka heittämässä, tälläkertaa Laaksolla aluemestaruuksissa 15.9. Mukana menossa Tampa:laisista Annina, Ninni ja Ama sekä Fisu, Melli ja Grande, unohtamatta team Höglundin ja Nordströmin muita jäseniä:)
Aamuisesta säästä ei voi kyllä muuta sanoa, kun että se oli varsin kostea ja kenttä oli löysä ku mikä, verkasta puhumattakaan. Ekan luokan 110cm A.2.0, jonka Ninni meni, radan kävely oli kyllä enemmän radan kahlaamista:D Sade onneksi lakkasi. Ninni ja Melli lähtivät radalle viimeisinä. Suunnitelmissa oli ottaa suht rauhallisesti, mutta Mellipä oli eri mieltä, niin mitäpä sitä nyt hidastelemaan:) Eli löysästä pohjasta huolimatta tulos ei ollut löysä;)
Seuraavana oli sitten junnujen aluemestaruus luokka 110cm AM5. Anninalla tuli siinä tosi ikävästi eka este alas, loppurata oli tosi hieno, varsinki kolmoissarja sujui tosi näppärästi:)! Ama teki hienon nollan päästen uusintaan:) Melli oli tosi vahva, mutta nosteli kinttujaan hyvin ja mekin päästiin uusintaan. Uusintaan pääs 12 ratsukkoa joista Ama ja Ninni peräkkäin numeroilla 10 ja 11. Amalla tuli ekalle esteelle töks:( muuten rata sujui hyvin! Mellillä oli edellisestä luokasta vielä vauhti päällä ja se oli 110% menossa, (edelleen kyllä aika vahva)sitten meijän suunnitelmat vaan loksahti kohdilleen:D...joten päästiinpä toisenkin kerran vetämään kunniakierrosta:) Tää päivä oli kyllä mielettömän ihmeellinen ja hieno ja super kiva synttärilahja! Kiitos kaikille tukijoukoille!!
annina,ninni,ama + kaikki muut:)