Tampajalla seuraestekisat 10.11 2007

24.9.2007

Tampajan suosituista kisoista saadaan nauttia vielä kerran tämän vuoden aikana kun TAMPA järjestää Tampajalla seuraestekisat.

Kisoissa kisataan korkeuksissa 60-110cm. Luokissa jaetaan ruusukkeiden lisäksi esinepalkintoja, lukuunottamatta luokassa I joka on 60cm arvostelulla A.0.0 eli kaikkien tuntema Clear Round. Mukaan ollaan saatu myös muutama tukija, kun luokassa III 90cm, arvostelulla 367.1(A2/A2) on mukana paikallinen kyläkauppias eli K-kauppa Jontte, jolta saa ruokaa sekä itselleen että hevoselle. Luokassa IV meitä tukee Vudeka , jonka laajasta hevostietokirja valikoimasta varmasti löytyy mieleNkiintoinen kirja jokaiselle, ja saa kaiken lisäksi ihailla allekirjoittaneen valokuvia kirjoissa.
Ja tietenkin Tampajan kisoissa on aina auki myös maailman paras buffa kun Lille taas asettuu tiskin taakse myymään herkkujaan, ja jo tässä vaiheessa voin suositella Marenkikakkua, niin suussasulavaa että kun syöt yhden,,,otat toisen,,,kolmannen ja tuskin olet kyllästynyt siihen sen neljännenkään palan jälkeen.

Joten nyt siis merkkaamaan kalenteriin päivämäärän 10.11 2007 ja ei kun ilmoittautumaan kisoihin tai sitten kaveria kannustamaan.
        (teksti: Mika)

KILPAILUKUTSU