SEURAESTEKILPAILUT 10.11 2007

7.11.2007

Ilmoittautuminen seuraestekilpailuihin on päättynyt. Lähtöjä kisoissa on 83.

Mutta kuten aina tilanne saattaa muuttua....joku jää pois ja jälki-ilmoittautumisiakin saattaa tulla. Kuten keli tällä hetkellä näyttää niin joudutaan verryttely suorittamaan maneesissa ryhmissä, jos keli muuttuu niin että ulkokenttä saadaan kuntoon niin verryttely on ulkonkentällä, tosin sääennusteet eivät siltä näytä. Alustavasti verryttelyryhmässä on 8 ratsukkoa ja veryttelyaika 20min, alkuverryttelyn voi kuitenkin suorittaa ulkokentällä. Tarkempaa infoa kisoista ja lähtölistat tulee sivuille perjantaina.

Pysäköinti kisoissa vaatii pientä kärsivällisyyttä, mutta jos noudatat pysäköinnin ohjaajien neuvoja niin suuremmilta ongelmilta vältytään. Jos tarvitset peruutusapua tai muuta apua niin pyydä sitä rohkeasti pysäköinniohjaajilta, jos eivät itse pysty auttamaan niin hetkessä saadaan se apu paikalle.