LÄHTÖLISTAT 10.11 2007(PÄIVITETTY UUTINEN)

9.11.2007

Lähtölistat seuraestekilpailuihin 10.11 2007 on julkaistu. Kisoissa on muutaman peruutuksen jälkeen 69.

Kilpailut alkavat lauantaina kello 10:00, ja kisoissa ratsastetaan neljä luokkaa. Vain luokassa 1 saa ratsastaja ratsastaa radan loppuun esim. jos ratsukko hylätään tai ratsastaja ei pysy kyydissä, eli tippuu satulasta.

Verryttely tullaan todennäköisesti suorittamaan maneesissa 6-8 ratsukon ryhmissä, verryttelyaikaa on 20min. Kuitenkin on pieni toivonkipinä olemassa että verryttelyä voitaisiin suorittaa ulkokentällä, koska sää on vihdoinkin ollut torstain aikana puolellamme, ja jos lisää vettä ei tule taivaalta, niin töitä tullaan tekemään sen eteen että ulkokenttä saataisiin hyppykuntoon. Kannattaa siis seurailla sivujamme vielä perjantai-illan aikana.

TÄÄLTÄ LÖYTYY LÄHTÖLISTAT

AJO-OHJEET TAMPAJALLE

Mahdollisia tarkempia aikatauluja julkaistaan perjantai-illan aikana, koska kaikki aikataulutus riippuu tällä hetkellä säästä.

Niin vaan kävi että perjantaina aamuyöstä alkanut vesisade ei ota loppuakseen, joten verryttelyä ei voida pitää ollenkaan ulkokentällä. Lauantain kisalle on nyt arvioitu aikataulua, siten että luokkia ei aloiteta ennen arvioituja kellonaikoja.
Arvioidut luokkien alkamisajat ovat:
LUOKKA I : Alkaa kello 10:00
LUOKKA II : Aikaisintaan kello11:15
LUOKKA III: Aikaisintaan kello13:00
LUOKKA IV : Aikaisintaan kello15:10

Täältä voit seurata sääennustetta ja sadetutkaa