Rataharjoitukset (HUOM. MUUTTUNUT PÄIVÄMÄÄRÄ)...

18.12.2007

...lauantaina 12.1.2008 (iltapäivällä)

Koulukisoja emme saaneet aikaiseksi, joten pidämme edes rataharjoitukset TAMPA:n jäsenille.
Maria Colliander tulee arvostelemaan radat ja vanhaan tapaan kirjallisen
arvostelun lisäksi Mascha antaa myös suullisen palautteen.
Rataharjoituksissa saa ratsastaa valitsemansa radan, joka on helppo C:1 2000, KN Special, helppo A:0, helppo A:1, vaativa B:2 tai vaativa B:6. Ilmoittautumislista tulee myöhemmin ylätallin ilmoitustaululle. Ilmoittautua voi myös seuran sähköpostiin (tampa(at)luukku.com) . Seura tarjoaa kahvit. Toivomme, että joku jakasaisi leipoa jotain.  Ilmoita Kaisalle jos leivot. Rataharjoitusten yhdyshenkilöt ovat Kaisa ja Nuppu -> kysy jos tulee joitain kysyttävää.

Rataharjoitusten alkamisaika ilmoitetaan myöhemmin, kun Mascha ilmoittaa oman aikataulunsa. Lähtölistat tulevat nettiin harjoituksia edeltävänä torstaina.