Jäsenmaksut ja luvat 2008

28.12.2007

Seuran jäsensihteeri on ollut joulupyhänä ahkera ja tehnyt tiedotteen vuodelle 2008.

Jäsenmaksut:

SRL postittaa jäsenille vuoden 2008 jäsenmaksujen maksukuitit tammikuussa. Maksa jäsenmaksusi (40 €) eräpäivään mennessä. Jäsenyys päättyy automaattisesti, mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu ajoissa.

Uudet jäsenet: liittymiskaavake löytyy seuran nettisivuilta (www.tampajantorpedot.sporttisaitti.com)

Kisaajat:

Seura maksaa alueluvat jäsenille jotka kisaavat alue-
tasolla. Mikäli seura on maksanut luvan eikä ratsastaja
ole kilpaillut eikä osallistunut seuran toimintaan, on seuralla mahdollisuus periä maksu takaisin ratsastajalta. Jos aiot kilpailla ja haluat alueluvan, ilmoita siitä seuran sähköpostilla (tampa(at)luukku.com) tai kirjoita nimesi alatallin ilmoitustaululla olevaan listaan. Luvat haetaan helmikuun alussa ja edellyttää voimassa olevaa jäsenyyttä (=jäsenmaksu on maksettu).

Seura hakee kansallisen luvan, joka on maksettava ensin
itse (100 €). Seuran hallitus päättää kokouksessaan, millä edellytyksillä maksu hyvitetään ratsastajalle.
Maksun takaisin saannin edellytys tulee olemaan tietty määrä hyväksyttyjä kilpailusuorituksia sekä osallistuminen seuran toimintaan (esim. osallistuminen omiin kisajärjestelyihin). Jos tarvitset kansallisen luvan, ilmoita siitä seuran sähköpostilla tai alatallin listaan.
Kansallisen luvan maksukuitin saat Mikalta tai Kaisalta.

Kilpailuluvat tulee olla maksettuna ja näkyä KIPA:ssa ennen kuin voit ilmoittautua kilpailuun.

Hevosten luvat ja maksut:

Alue- ja kansallisissa kisoissa hevosella tulee olla vuosimaksu (20 €) maksettu. Jokainen tulostaa itse hevosensa vuosimaksukuitin KIPA:sta.  Hevosesi tiedot löydät rekisterinumeron tai nimen perusteella. Jos hevosta ei löydy KIPA:sta, ota yhteys ESRA:n alue-sihteeriin.

Alue- ja kansallisissa kisoissa hevosella on oltava rokotustodistus.

Terveisin Kaisa
         puh. 0400 488 681