Valokuvia lisätty ja muuta juttuja.

23.4.2008

Vähän enne Tampajan kisaviikonloppua tuli puhallettua talven pölyt pois.......

........kamerasta, ja kuinka ollakaan niin sattui jokunen ratsastaja olemaan ulkokentällä joten pari kuvaakin tuli otettua. TÄÄLTÄ LÖYTYY KUVAT

Ruokintaluento
Kylmälän Hevosten Ystävät järjestävät Markku Saastamoisen luennon hevosen ruokinnasta 17.5 2008 klo. 10-13 Kirkkonummen Kylmälässä, Kylmälän VPK:n salissa.
Luennon tarkoituksena on auttaa ymmärtämään hevosen ruoansulatuksen toimintaa, antaa oppeja ravinnontarpeen määrittelyyn  ja perehdyttää miten eri rehuaineet vaikuttavat yksinään ja toistensa kanssa. Klikkaa itsesi kutsuun TÄSTÄ.

Aiheena myös uusi rehulaki,sekä paljon uutta tietoa ruokinnasta.

Vieraskirja
Seuran vieraskirjalla on satunnaisia kävijöitä joten on tullut aika poistaa se käytöstä. Helpompaa on käyttää seuran foorumia jonne saa kaikki viestit aihepiireittäin. Vieraskirja poistuu lähiaikoina vihreämmille laitumille.