Terveisiä Inkalta

21.5.2008

Kuvaaja: Jussi Hietala; kuvassa: Jaana ja Ruutu

TAMPAN Inka oli kisoissa Tuomarinkylässä 18.5.Raportti täältä. Ruutu oli puolestaan L-ERin järjestämissä estekilpailuissa 17.5.

Raportti Tuomarinkylän 18.5.2008 seuraestekisoista

Hei!

Olimme vuokrahevoseni Besson kanssa toisissa kisoissamme tänä keväänä, ja suuntasimme Tuomarinkylään. (Niin siis Redi myytiin uuteen kotiin maaliskuussa.) Sää oli aika kylmä ja silloin tällöin tihutti vähän vettä.

Hypättiin aluksi 90cm, jossa tuli aika lentävä lähtö radalle. Yleensä aina valmistautuva ratsukko odotti valmiina kentällä, mjutta multa oli selvästikkin jäänyt kaikki kuulutukset välistä, koska yhtäkkiä ystävät

tuli huutamaan, että sun pitäis olla hyppäämässä jo radalla. Laukattiin sitten verkasta suoraan radalle, tervehdys laukassa ja suoraan ekalle esteelle. Hyvin kuitenkin meni ja sijoitumme hyvällä radalla viidenneksi. Lähtöjä luokassa oli 43. Seuraavaksi hyppäsimme 100cm, joka meni vieläkin paremmin. Tuli taas 0/0 ja sijoituttiin toiseksi. Lähtöjä oli tässäkin luokassa 23. Tällä kertaa oltiin ainoa TAMPA:n ratsukko, vaikka yleensä meitä on aina monta samoissa kisoissa :( Kesäkuussa kahdet kisat ja toivottavasti päästään hyppäämään jo vähän isompiakin esteitä.

Kesäterkuin
Inka Heikkinen

---

Ruutukin oli estekisoissa 17.5.2008 Lounais-Espoon ratsastajien Sennu Derbyssä. Luokka 80cm AM5. Tulos: 0vp / 8 vp.

Terv. Jaana :-)