Klipperi

23.11.2008

Seuran klipperiä saa vuokrata. Lue täältä ohjeet.

Hei!

Seuramme jäsenet voivat siis vuokrata klipperiä. Ota siis yhteyttä Jaana Lunkkaan (Ruutun omistaja) - tartu hihasta, lähetä e-mailia: Jaana.lunkka@hp.com tai 0400 718422.

Tärkeintä vuokraustoiminnassa on pitää huolta klippauskoneesta, akusta ja muista varusteista kuin omista. Ohjeita:

- Hyvin voivaa akkua käytetään säännöllisesti, ladataan usein (ei kuitenkaan ylilatausta vaikka joskus väitetään, että saa olla latauksessa aina), saa purkaa reilusti, mutta ei kuitenkaan tyhjäksi.

- Terät puhdistetaan parikin kertaa klippauksen aikana

- Öljyä laitetaan tarvittaessa klippauksen aikana (valmistaja: "Jos karva on puhdas eikä terä kuivu liikaa, öljyä ei tarvitse välttämättä lisätä"). Mutta aina käytön jälkeen Jaana öljyää terät eli toimita klipperi käytön jälkeen Jaanalle!

- Akku irroitetaan varovaisesti oikeata painiketta painaen

- Hinta siis 10 euroa kerta / maksu käteisellä Jaanalle vuokrauksen yhteydessä

Kiitos