TAMPAN hallitus tiedottaa

28.1.2009

MUISTA myös: ratsun vuosimaksu (päivittyy sitten KIPAAN) ja UUDET rokotussäännöt (luettavissa mm. uusimmasta Esran lehdestä)! - Alueluvat 2009 ja A-lisenssit 2009

ALUELUVAT 2009

Tampajan torpedot ry maksaa tänäkin vuonna jäsentensä alueluvat. Tampan maksama aluelupa kuitenkin edellyttää jäseniltään osallistumista aluekisoihin sekä seuran toimintaan, kuten auttamaan kisoissa ja talkoissa!

Alueluvat anotaan kerralla halukkaille, myöntäminen edellyttää että Tampan jäsenmaksu 2009 on maksettu.

Lähetä viesti otsikolla ”Aluelupa/oma nimesi” osoitteeseen tampa@luukku.com viimeistään 1.2. mennessä niin tilaamme sinulle alueluvan. Näin merkintä luvasta ehtii myös tämän vuoden jäsenkorttiisi.

HUOM! A-lupa kattaa myös aluekilpailut eli ota suoraan A-lupa, jos aiot kisata sekä alue- että kansallisella tasolla.

A-LISENSSIT 2009

Kansallisen kilpailuluvan eli A-lisenssin saa anottua seuran kautta. A-lisenssi maksetaan ensin itse ja sen saa anoa vuoden 2009 kuluessa KIRJALLISESTI seuralta takaisin. A-luvan takaisinmaksun edellytys on osallistuminen seuran toimintaan sekä 3 hyväksyttyä tulosta kansallisista kisoista.

Lähetä viesti ”A-lisenssi/oma nimesi” osoitteeseen tampa@luukku.com, niin anon lisenssin ja toimitan maksulapun sinulle.  Luvan myöntäminen edellyttää, että Tampan jäsenmaksu 2009 on maksettu. Helmikuun 20. päivään mennessä maksetuista lisensseistä ehtii merkintä jäsenkorttiin.

______________________