TAMPAN hallituksen esittely

28.3.2009

Kuvassa hallituksen jäsenet maaliskuun kokouksessa (Lille, Mius, Napsu ja Tiina)

Tampajan torpedojen hallitukseen kuuluvat 2008-2009 kaudella: Tiina Sandqvist, Annu Tiainen, Heidi Koski, Jaana Lunkka, Kirsi Hiltunen, Marika Lindholm, Lillemor Palsbo, Sari-Anna Havia

Tampajan torpedojen hallitukseen kuuluvat 2008-2009 kaudella:
Tiina Sandqvist, Annu Tiainen, Heidi Koski, Jaana Lunkka, Kirsi Hiltunen, Marika Lindholm, Lillemor Palsbo ja Sari-Anna

ja tässä lyhyet esittelyt:

Olen Tiina Sandqvist, hallituksen puheenjohtaja.

Kuten monet ovat huomanneet, asun lähes tallilla joten minuun voi törmätä paikalla päivittäin :). Harrastan kouluratsastusta, hätätapauksessa pyristelen myös ylitse esteistä. Vanhempi ratsuni Soneur asustelee Tampajan uudessa alatallissa, nuorempi on kasvamassa Ruotsissa. Minua voi tulla rohkeasti vetämään hihasta kaikkiin seuran asioihin liityen!

*

Åsa Vartiainen, Brasilian (Brassen) Mius ylätallista. Kylmäläläinen Torpedojen perustajajäsen. Brasse on -03 syntynyt ratsulinjainen suomenhevonen vaikka se tällä hetkellä enemmän varmasti muistuttaa hiittaavaa ravuria, kun menohalua ja kuumuutta piisaa. Brassen lisäksi minulla on usein spk narttu Napsu 1v. mukana tallilla. Perheeni kuuluu vielä mies, poika ja purjevene, joita ei tallilla näy.

*

Marika Lindholm Espoon Saunaniemestä, hevonen Ville asuu Tampajan ylätallissa. Villelle yritetään opetella kouluratsastuksen perusasioita tässä vaiheessa. Esteitäkin pitäisi kokeilla...

*

Annu Tiainen, Eliska-tamman omistaja - Harrastamme Ellin kanssa ratsastuksen moniottelua eli esteet, koulu ja uusi aluevaltaus kenttä, kaikki käy. Hevosen korvat on eniten tötteröllä esteradalla ja täti selässä voi keskittyä lähinnä vauhdin ja hurman ylläpitoon.

Hallituksen jäsenen ominaisuudessa voin toimia kaikkien TAMPAlaisten äänitorvena. Eli ideoita ja ehdotuksia kehään!

*

Heidi Koski, omistaa Kirppa-herran jalastallista. Voi bongata jalas- ja ylätallin väliltä luultavasti raahaamasta puolta omaisuuttaan. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita sekä Kirpalla että Heidillä riittää.

*

Olen Kirsi Hiltunen ja olen ensimmäisen hevoseni tuonut Tampajalle jo vuonna 1995. Tampan jäsenyys taisi alkaa samana vuonna, samoin kuin Nupun tunnit. Pari vuotta vierailimme muualla, kunnes tulimme Paavo-ruunan kanssa takaisin ja se ehtikin asustaa Tampajalla yli yhdeksän vuotta ennen kuin siirtyi vihreämmille laitumille viime kesänä. Nyt minut löytää touhuilemasta ylätallin oikeasta "siivestä" Ellan luota, jonka olemme tyttäreni Hennan kanssa omistaneet heinäkuusta lähtien. Tänä vuonna hoidan jäsensihteerin asioita Tampassa.

*

Jaana Lunkka, VPJ tänä kautena Tampan hallituksessa. Omistan alatallissa Ruutu SH ruunan (s-94) ja Ruutu onkin asunut kolmevuotiaasta asti Tampajalla.

*

Tervehdys, täällä ilmoittautuu ylätallin iloiset veikot Sari-Anna ja Manne (Grand Men).

Olen ratsastellut nuorena ympäri pääkaupunkiseutua ja piiitkän tauon jälkeen ihastuin vakavasti Tallinnassa. Ihastukseni muutti pian perässäni Suomeen. Nyt yhteistä kavioliittoa Mannelle ja minulle on kertynyt reilu kuusi vuotta. Harrastamme yhdessä wannabe- meiningillä esteratsastusta ilman mainittavaa menestystä ; ) Tärppäisikö koulupuoli? Tyttäreni Lilja Tertsunen ratsastaa ja kilpailee myös Mannella. Mannelle sopii kaikki kunhan ei nyt niin hirveän tosissaan veivata.

Ja sitten on lisäksi myös Tampajan Lille