TAPAHTUMIA syksy 2009/talvi 2010

31.8.2009

APASSIONATA “Charm of Freedom” – odotettu uusi show saapuu Helsinkiin!

Uusi APASSIONATA show ”Charm of Freedom” laukkaa villinä ja vapaana Helsinkiin. Helmikuun 13.–14. päivä Hartwall Areenan täyttää tunnelmallinen tarina ihmisten ja hevosten taianomaisesta kohtaamisesta. Suomen Ratsastajainliitto tarjoaa sinulle loistavaa

ennakkovarausmahdollisuutta: kerää ryhmä ja käytä tilaisuus eduksesi!
Euroopan suurin ja menestynein hevosshow tarjoaa yleisölle taas spektaakkelimaisen kaksituntisen: tule mukaan nauttimaan Euroopan parhaiden ratsastajien taidonnäytteistä ja upeista hevosista. Näytöksissä on mukana useiden friisiläisten ja lusitanojen lisäksi esimerkiksi jaloja arabeja, suloisia islanninhevosia, suuria shirejä ja alkukantaisia camarguenhevosia. Suurenmoisen shown kruunaa mahtava musiikki, komea pukuloisto ja huimat erikoisefektit.

Ensimmäistä kertaa APASSIONATAn historiassa taitojaan esittelevät taidokkaat ukrainalaiset kasakat, jotka ovat kuuluisia henkeäsalpaavista tempuistaan ja tulinumeroistaan. Tarinan edetessä ihaillaan suositun Sylvie Willmsin taidokkuutta, kun hänen ohjaamansa hevonen suorittaa kouluratsastusta vapaana. Viihdyttäviä hetkiä koetaan myös hauskan Laurent Jahanin ja hänen hurmaavan aasinsa kanssa. Loppuhuipennuksena – ja loistavana uutuutena, on yleisön avustuksella syntyvä kimmeltävä saippuakupla-meri.

APASSIONATA ” Charm of Freedom” on täynnä vaikuttavaa taituruutta, maagisia hetkiä ja hehkuvia tunteita. Mutta saako nuori pari toisensa? Ota selvää, ja varmista parhaat paikat koko perheen valloittavasta esityksestä!

Tee helposti ENNAKKOVARAUS APASSIONATAAN– isoille tai pienille ryhmille! Varaa liput sähköpostitse osoitteesta MailScanner has detected a possible fraud attempt from ".." claiming to be eventsclub@eventsclub.fi tai soittamalla numeroon (09) 8567 3456. Voit tehdä varauksen suurestakin määrästä lippuja  ja vahvistaa määrän myöhemmin – kuitenkin viimeistään marraskuun alussa.

Muista myös ryhmäalennus!

20 lipun ostajalle 2 lippua veloituksetta, 40 lipun ostajalle 4 veloituksetta jne…

Events Clubilla on myynnissä myös vip-paketti Apassionatan la 13.2. esitykseen.

ESITYKSET:
Hartwall Areena, Helsinki

la 13.2.2010 klo 13
la 13.2.2010 klo 18
su 14.2.2010 klo 13

LIPUT:

Lauantai
aikuiset 54/49/45 euroa, lapset (12 v. asti) 33/29/29 euroa + mahd. toimituskulut

Sunnuntai
aikuiset 49/45/39 euroa, lapset (12 v. asti) 29/27/24 euroa + mahd. toimituskulut