Pukeudu laadukkaisiin urheilutuotteisiin, ja tuet samalla seuraamme!

8.3.2010

Pukeudu laadukkaisiin urheilutuotteisiin, ja tuet samalla seuraamme! Tampajan torpedot edustaa nykyään laadukkaita Ullmax-tuotteita, jota myydään vain urheiluseurojen kautta. Ullmax-tuottet on tarkoitettu aktiiviselle liikkujalle ja valikoimasta löytyy alusasuja, kerrastoja, takkeja ja sukkia sekä aikuisille että junioreille. Tuotteet ovat laadukkaita ja edullisia! Ja ostamalla tuotteet tuet samalla seuraamme! Tuotteiden yhteyshenkilönä toimii Lille Palsbo, lillemor.palsbo[at]kolumbus.fi, puh. 050 590 1690. Käy tutustumassa tuotteisiin ja laita tilaus Lillelle! Tuotteista löytyy lisätietoa Internet –sivuilta www.ullmax.fi ja esitteitä löytyy myös Tampajan maneesin takkahuoneesta. Voimme halutessasi myös esitellä tuotteita.