LISÄVAKUUTUS vain 10 Euroa

23.3.2010

Olethan huomannut SRL:n tarjoaman lisävakuutuksen!!

Lisävakuutus

Suomen Ratsastajainliitto tarjoaa yhdessä Tapiola-ryhmän kanssa jäsenillemme vapaaehtoisen laajennetun vakuutusturvan, jonka saat jäsenetuna olevaan vakuutukseen 10 euron lisämaksusta.

Saat alla mainitun vakuutusturvan vain lunastamalla laajennetun vakuutuksen:
• tapaturman hoitokuluja 10.000 euroon saakka /vahinkotapahtuma
• lääkärin määräämä fysikaalinen hoito (enintään 10 kertaa)
• ortopediset sidokset (esim. lasikuitukipsi)
• varusteiden jälleenhankintakustannukset mikäli niiden leikkaaminen on välttämätöntä tapaturman hoitamiseksi (enintään 500 euroon saakka).
• vakuutuksessa ei ole omavastuuta.

Laajennetun vakuutuksen lunastaminen edellyttää, että henkilö on Suomen Ratsastajainliiton täys- tai perhejäsen tai hänellä on Green Card.
Seurojen kannatusjäsenet eivät voi lunastaa laajennettua vakuutusturvaa.

Laajennettu vakuutus astuu voimaan kun lasku maksetaan ja tämän jälkeen korvauksia maksetaan vain laajennetun turvan mukaisesti ( korvauksia ei voi hakea sekä jäsenetuvakuutuksesta että laajennetusta vakuutuksesta).
Jäsenetuna olevaan perusvakuutukseen tulee parannus: Vakuutuksesta korvataan lääkärinhoitoa vaatineen tapaturman yhteydessä rikkoontuneiden silmälasien, kuulolaitteen, irtohammasproteesin ja turvakypärän korjauskustannukset tai rikkoutuneita vastaavien jälleenhankintakustannukset. Korvaus on enintään 500 euroa tapahtumaa ja rikkoutunutta välinettä kohden.

Osta lisävakuutus