Maschan koulukurssi oli menestys!

15.8.2012

Maschan kurssilla tiistaina 14.8. oli kahdeksan osallistujaa eli 4 ryhmää. Pikaisen gallupin mukaan osallistujat olivat tosi tyytyväisiä ja tehdyt harjoitukset olivat varsin tehokkaita ja vähän erilaisiakin kuin mitä olivat aiemmin tehneet. Hellepäivänä hiki virtasi sekä ratsastajilla että hevosilla. Kuuleman mukaan hepat toimivat varsin hyvin ja harjoitukset tekivät tehtävänsä.

Treenit jatkuvat taas kuukauden kuluttua, jolloin aluejoukkuemestaruuksiin lähteville on kisatreenit ja myös muille lisävalmennusta, jos aikataulu sallii. Maschahan on peräti kansainvälinen koulutuomari, joten Tampan aluejoukkue saa taatusti hyvän ohjeistuksen ennen aluemestaruuksia.

Aikataulu muiden kisatreenien ja seuraavan varsinaisen valmennuksen osalta varmistuu piakkoin. Seuraa sivujamme.