Koulurataharjoitukset 24.3.2019, päivitetyt lähtölistat, kilpailijatiedote ja tulokset

3.3.2019

Lähtölistat ja kilpailijatiedote

Tulokset

Ilmoittaudu heti, niin varmistat mahtumisesi mukaan!

Tervetuloa koulurataharjoituksiin Tampajalle sunnuntaina 24.3.2019 klo 11 alkaen

Luokat:

• Luokka 1: Perusmerkin kouluohjelma 1997
  • Luokka 2: C-merkin kouluohjelma 1997
  • Luokka 3: B-merkin kouluohjelma 2010
  • Luokka 4: A-merkin kouluohjelma 2006
  • Luokka 5: Vaativa B: MB Special 2015

Rataharjoitus pidetään Tampajan tallin maneesissa ja verryttely 2-5 ratsukon ryhmissä. Sään salliessa verryttely pidetään ulkokentällä. Tuomarina Noora Sarjanen (IVK-tason tuomari, saa virallisesti tuomaroida helppoja luokkia).

Lähtömaksu kaikille 20€. TAMPAn jäsenet, jotka tekevät toimihenkilötehtävät 10 € ja muut Tampajan ratsukot, jotka tekevät toimihenkilötehtävät 15 €. Ilmoittautumiset maanantaihin 18.3. mennessä sähköpostiin tampa@luukku.com. Peruutukset ja jälki-ilmoittautumiset perjantaihin 22.3. mennessä. Jälki-ilmoittautumislisä 10€. Otamme mukaan maksimissaan 40ratsukkoa.

Muistathan ilmoittaa ratsastamasi kouluohjelman, seuran ja mahdolliset toiveet lähtöajasta. Luokan parhaille jaetaan ruusukkeet.

Rataharjoituksissa noudatetaan soveltuvin osin SRL:n kilpailusääntöjä. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden rajoittaa osallistujien lukumäärää ja muuttaa aloitusaikaa.

Kohteessa maittava buffa, joten nälkäiset katsojat myös mukaan!