Koulurataharjoitukset 30.6.2019, PERUTTU

18.6.2019

Ilmoittaudu heti, niin varmistat mahtumisesi mukaan!

Tervetuloa koulurataharjoituksiin Tampajalle sunnuntaina 30.6.2019 klo 11 alkaen

Luokat:

• Luokka 1: heC:2 2000
  • Luokka 2: heB K.N.Special 2015
  • Luokka 3: heA:1 2009
  • Luokka 4: vaB MB Special 2015

Rataharjoitus pidetään Tampajan tallin kentällä ja verryttely maneesissa sekä kentällä. Sään ollessa huono kilpailut pidetään maneesissa. Tuomarina Hanna-Riina Korhonen (IVK-tason tuomari, saa virallisesti tuomaroida helppoja luokkia).

Lähtömaksu kaikille 20€. TAMPAn jäsenet, jotka tekevät toimihenkilötehtävät 10 € ja muut Tampajan ratsukot, jotka tekevät toimihenkilötehtävät 15 €. Ilmoittautumiset keskiviikkoon 26.6. mennessä sähköpostiin tampa@luukku.com. Peruutukset ja jälki-ilmoittautumiset perjantaihin 28.6. mennessä. Jälki-ilmoittautumislisä 10€. Otamme mukaan maksimissaan 40ratsukkoa.

Muistathan ilmoittaa ratsastamasi kouluohjelman, seuran ja mahdolliset toiveet lähtöajasta. Luokan parhaille jaetaan ruusukkeet.

Rataharjoituksissa noudatetaan soveltuvin osin SRL:n kilpailusääntöjä. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden rajoittaa osallistujien lukumäärää ja muuttaa aloitusaikaa.

Kohteessa maittava buffa, joten nälkäiset katsojat myös mukaan!