Tervetuloa Tampan kotisivuille

Ajankohtaista

Tampajalainen Inspecta Gammon on napannut sijoituksia Lummenissa Jenny Kainulaisen ratsastamana. Kuva päivitetty
TAMPAN Heidi Koski ja P. Zidane hienoihin tuloksiin Ypäjän Spring Show:ssa 24-25.4.2010
Huomaa, että näet Tampajan maneesin vakiovuorot SEURA-palkin alta. Päivitetty 8.4.2010.
Olethan huomannut SRL:n tarjoaman lisävakuutuksen!!
ESRA palkitsi (22.3.2010)
ESRA palkitsi ALUERANKINGissa 2009 parhaiten menestyneet ratsastajat. Onneksi olkoon Heidi Selänne TAMPA!
TULEVIA KILPAILUJA (21.3.2010)
Este- ja koulukisakutsuja
Tampajan torpedot edustaa nykyään laadukkaita Ullmax-tuotteita, jota myydään vain urheiluseurojen kautta.
TERVETULOA (24.2.2010)
Tutustumisiltamiin maneesin takkahuonessa perjantaina 5.3. kello 18 alkaen • uusia kavereita ja tuttavuuksia • ratsastusseura Tampajan torpedojen esittelyä • hauskanpitoa ja leikkejä ratsain • lämpimien alusvaatteiden show • naposteltavaa ja juomaa omakustannehintaan Ennakkoon ilmoittautuneiden kanssa aloitetaan kello 18 maneesissa leikkien yhdessä hevosten kanssa. Ilmoita siis itsesi ja heposi maneesin seinällä olevaan listaan, vain 8 ensimmäistä ratsukkoa mahtuu mukaan!
Kilpailuluvat (9.2.2010)
HUOMIOITHAN, että Kilpailulupia voi anoa 19.2 saakka, sitten jäsenpalvelu aukeaa jälleen maaliskuun alussa
Tampajan Torpedot (28.1.2010)
Toimintakertomus vuodelta 2009 ja Toimintasuunnitelma vuodelle 2010. Olkaa hyvät!
RSS ATOM