Jäsenedut

SEURAN TARJOAMAT JÄSENEDUT (myös kannatusjäsenet):

• vuokrata seuran klipperiä jäsenhinnalla 10 euroa/hevonen
    (hinta seuran ulkopuolisille 20 euroa/hevonen)
    • Klipperin vuokraukset: Marika Lindholm, p. 050 332 3415
  • osallistua jäsenhinnalla seuran kisoihin

SRL:N VARSINAISILLE JÄSENILLE LISÄKSI TARJOAMAT JÄSENEDUT (yllämainittujen lisäksi):

• Saat kattavan Tapiolan tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille. Vakuutus on voimassa myös ulkomailla.
  • Saat Hippos-lehden jäsenetuna kahdeksan kertaa vuodessa. Hippos sisältää mm. asiantuntija-artikkeleita ja ajankohtaista tietoa hevos- ja ratsastusmaailmasta.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä. Merkkien avulla voit seurata omien taitojesi kehittymistä ja luoda tavoitteellisuutta hevosharrastukseesi.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin. Kilpailuharjoituksia lukuun ottamatta kaikkiin (seura-, alue-, kansalliset- ja kansainväliset) ratsastuskilpailuihin osallistumiseen tarvitaan ratsastusseuran jäsenyys.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne. Toimihenkilöt mahdollistavat seurojen kilpailutoiminnan.

LISÄKSI VARSINAINEN JÄSEN VOI HYÖDYNTÄÄ MM. SEURAAVAT SRL:N NEUVOTTELEMAT YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN TARJOAMAT EDUT:

• Silja Linen risteilytarjoukset
  • Hevoshullu -lehden kestotilausedun
  • Alennukset Unikulman tuotteista
  • Scandic Hotels -ketjun majoitustarjoukset
  • Maksuton puhelinneuvonta hevostoimintaan liittyvissä oikeudellisissa asioissa
  • Alennus ST1- polttoaineista