Tervetuloa Tampan kotisivuille

Ajankohtaista

Kauden ahkerin kisaraportin kirjoittaja on taas laittanut raporttia tulemaan Tuuliharjan seurakoulukilpailuista.
Tampajan Torpedot järjestää yhteistyössä Kylmälän VPK:n jäsenilleen alkusammutusharjoituksen lauantaina 20.1. 2007 kello 12:00.
Lauantaina 2.12.2006 klo 11. alkaen. Siivotaan pihaa remonttien jäljiltä ja muista roskista ja poltetaan hiekkakuopassa risuja. Kaikki mukaan, niin saadaat pihat siistiin kuntoon. Urakan jälkeen klo 16.30 Lille tarjoaa takkahuoneella fondueta. Nam ! Laita nimesi ylätallilla olevaan listaan pe 1.12 klo 15 mennessä, jotta Lille tietää ruokailijoiden määrän.
Pidetään lauantaina 16.12.2006 klo 15.00 alkaen.
Taas on aika vuodesta jolloin joulu lähestyy ja tunnelman luojana on monasti kynttilä.
Eviriders järjesti sunnuntaina 28.10 seurakoulukilpailut Evitskogin ratsastuskoululla.
TAMPAn janet Johanssonin tahti sen paranee sitä mukaa kun kausi alkaa loppua....raportti Luoman seurakoulukilpailuista.
Koulurataharjoituksien tuloksia tuotiin eteeni ja käsky kävi: Laita nettiin!!!!!
Verkka-aikaa maneesissa 15 min. Radan rakennus alkaa klo 13.30, tultava rakentamaan jos ratsastat. Samoin loppusiivoukseen osallistuttava. Takkahuoneella tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Jos joku viitsii leipoja jotain, niin se olisi aika ihkua....
Foorumiin jouduttiin tekemään muutoksia mainoshyökkäysten takia.
RSS ATOM